POLSKI HIP HOP

Kazior – „Szybkie życie” gość. DUDEK P56 (prod. Fabster)

Kazior – „Szybkie życie” gość. DUDEK P56 (prod. Fabster)


Album HERMES: https://preorder.pl/muzyka/polska/kaz…

„Szybkie życie” to kolejny numer z płyty HERMES, która trafiła do sprzedaży kilka dni temu.
Tym razem gościem Kaziora jest DUDEK P56. Ze wspólnego spotkania powstał spontaniczny klip.

Raptext: Kazior, DUDEK P56
Prod: Fabster
Video: ŚMvideo / Filop Studio

Street autonomy https://streetautonomy.com/
WIADOMO

4.63

Artykuł wbudowana reklama nr 2

>

Materiał Video Od: Major Specnaz

kazior,dudek,p56,szybkie,życie,fabster,major,spz,specnaz,szczecin,wwa,lecimy,od,lat,wiadomo,ferrari,maserati,bugati,gucci,auta,cars,car,fast,girls,fuck

Źródło materiału by Major Specnaz
Data Utworzenia: 2018-08-19 16:32:58

Tags

Powiązane artykuły

29 Komentarze

  1. [Refren Kazior]
    Szybkie życie jak Ferrari,
    szybkie małolatki jak Bugatti,
    szybkie hajsy jak Maseratti
    , szybkie życie jak Ferrari,
    szybkie hajsy jak Bugatti,
    szybkie małolatki jak Maseratti (ha)

    [Zwrotka Kazior]
    Puste małolatki szybkie jak Ferrari
    , na pierwszym spotkaniu z nowymi chłopami,
    biorą już dupy do japy (szmaty), biorą już dupy do japy
    (szmaty), wściekli małolaci z ulicznymi ambicjami
    nie mogą się doczekać, by maczetami
    dojechać grubo swoje nowe ofiary
    nudę możesz na dwa sposoby zabić –
    pójść w sport, albo pójść się bawić.
    Sposoby, sposobami. Wolę wjazdy z patentami,
    jedni tu wchodzą z nożami, ale plastykowymi
    (cioty), inni z maczetami no i chuj z tamtymi
    . Wolałem zabijać tę nudę stary, ciemnymi biznesami
    (ta), zarabiane hajsy nigdy nie nudzą się za nic,
    zarabiane hajsy nigdy nie nudzą się za nic,
    kiedy nie masz prawie nic, ale masz presje na zmiany
    Wzajemnie osądzisz bez żadnej podstawy,
    zastanów się, czy ty w ogóle coś znaczysz jak prokurator
    bez żadnych dowodów nigdy nic nigdy nie wnosisz do sprawy –
    jesteś tak potrzebny stary, stary,
    jak na detoksie dragi, dragi.
    Mamy styl jak stal twardy, nie miękki
    jak kurwa z waty (skurwysynu). Pytasz o moc? To nie kilowaty,
    to kilo koki tak kopią rapy, nie kopią jak ksero,
    bo my oryginalni, pion trzymany i
    poziom mamy, nowy level zaliczamy,
    nowy level jak sprawdziany, jak ze
    ściany stare tapety my się kurwa nigdy nie rozklejamy

    [Refren Kazior]
    Szybkie panny jak Ferrari,
    szybkie hajsy jak Bugatti,
    szybkie życie jak Maseratti,
    cały czas, szybkie panny jak Ferrari
    , szybkie hajsy jak Bugatti,
    szybkie życie jak Maseratti,
    cały czas, cały czas, cały czas, cały czas, cały czas,
    cały czas, cały czas trzeba gnać, trzeba gnać,
    cały czas, cały czas, nie czas stać, nie czas stać,
    szybki hajs, szybki hajs trzeba brać, trzeba brać cały czas

    [Zwrotka Dudek P56]
    Fast life zapierdala jak Porsche,
    jest jedno pytanie, co lepsze co gorsze,
    patrz tam, się zatrzymaj choć troszke,
    to forsa nas goni czy gonimy forse,
    spraw natłok gdzie częstu wiruje tu wszystko,
    jak się z tym czujesz, gdy w samiutkim centrum
    spraw natłok często przygasa ognisko, jest mnóstwo
    patentów więc do happy end'u lecimy wysoko,
    tu niosą nas wiatry, tempo ciągle wzrasta,
    nie oprzesz się, wchodzisz w to, nie ma, że basta,
    lecimy daleko gdzie noce jak dnie, a
    dnie tak jak noce wyciskają z podwórek matczyne mleko
    (ta), lecimy wysoko, lecimy daleko, lecimy wysoko, lecimy daleko

    [Refren Kazior]
    Szybkie panny jak Ferrari,
    szybkie hajsy jak Bugatti,
    szybkie życie jak Maseratti,
    cały czas, szybkie panny jak Ferrari
    , szybkie hajsy jak Bugatti,
    szybkie życie jak Maseratti,
    cały czas, cały czas, cały czas, cały czas, cały czas,
    cały czas, cały czas trzeba gnać, trzeba gnać,
    cały czas, cały czas, nie czas stać, nie czas stać,
    szybki hajs, szybki hajs trzeba brać, trzeba brać cały czas

  2. Japierdole te autotiuny , dla mnie ten rap idzie nie tedy panowie : }Sam bym nagral ale wiem ze nie mam sie czym popisac jakoś a tego symulatora nie wlacze w zyciu. No a test to sprawa pierwsza najwazniejsza w tym kierunku muzyki gatunku. Kazior ta koszulke to zdejm czlowieku >.< w sumie to samo logo tylko

Back to top button
Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker
%d bloggers like this: