Nowak vel Nowaczyński & NOCNY – Na afterze

Nowak vel Nowaczyński & NOCNY – Na afterze


Zobacz produkty SBM Esthetic ➡ https://tiny.pl/tw3b1
SB FFestival vol. 4 na Torwarze ➡ https://tiny.pl/tclbp

BOOKING KONCERTOWY: [email protected]

Nowak vel Nowaczyński na FB ➡ https://tiny.pl/td266
Nowak vel Nowaczyński na IG ➡ https://tiny.pl/td26z
NOCNY na FB ➡ https://tiny.pl/td263
NOCNY na IG ➡ https://tiny.pl/td2vh

Scenariusz, reżyseria: Agata Kirago & Jakub Nowak vel Nowaczyński
Zdjęcia, montaż, efekty: Panda Films (Wojciech Lisowski & Bartek Pruszkowski) – www.pandafilms.pl
Sprzęt: Panda Rent
Korekcja kolorów: Kuba Matras
Wystąpiła: Dominika Staniaszek @staniaszekx
Specjalne podziękowania: Łukasz Rajski & Konrad Cibor
Produkcja: Agata Kirago, Jakub Nowak vel Nowaczyński, a także specjalny udział – Karol Poziemski, Magda Dubrawska, Alicja Seweryn, Paweł Steć, Agnieszka Pawlak, Piotr Jurczyk, Paula Stasiak, Kinga Majewska, Bartek Majewski, Wojciech Gołacki, Piotr Stoczyński, Piotr Jerzy Urbaniak, Ola Iwan, Dominik Iwan, Iga Płocińska, Jakub Rużyłło, Sylwia Porowska, Tomasz Streich, Zuzanna Rafalont, Filip Antonowicz.

Tekst, wykonanie: Nowak vel Nowaczyński
Muzyka: NOCNY
Realizacja: Lazy the Loser w NOBOCOTO Studio
Mix & mastering: Jan „Yah00” Walczuk w NOBOCOTO Studio
Okładka: Michał „Żyto” Żytniak
Oprawa graficzna: Ariel „Szajba” Hajbos
Management projektu: Agata Kirago
Produkcja wykonawcza: Jakub Nowak vel Nowaczyński
Wydawca: Sztuki wizualne

Odsłon:9271 Like: 1270 Dislike: 44

Materiał Video Od: SBM Label

sb,maffija,sbmaffija,sbm


Źródło materiału by SBM Label
Data Utworzenia: 2019-07-16 12:57:11

26 Comments

  1. Props w huuj, tekst jest świetny, większość numerów w takiej tematyce to uzalania się nad sobą i pierdolenie o tym ze komus smutno bez zadnych konkretów. Ten numer to świetnie opowiedziana historia, jeszcze raz props

  2. Tekstt :::::::::

    wtedy nie wiedziałem ze te usta to botoks

    wtedy nie widziałem jeszcze nago jej ciała

    i że ten urok da początek kłopotom

    nie wiedziałem, logika nie podpowiadała

    wtedy miałem chyba nisko poprzeczkę

    ona z góry jej nie zauważała

    jak na dzieciaka z szarych bloków, to nieźle

    ze sceny krzyczałem by zrobili hałas

    wtedy nie wiedziałem ze jej słowa sa puste

    i wątpiłem czy ze mna zostanie ta dama

    ona mówi ze ma brata w zerówce

    i sie dopytuje co robi mój tata

    wtedy zobaczyłem tylko błyszczący uśmiech

    i przez chwile poza nim nie było świata

    wziąłem ja za rękę, mówię ze nigdy nie puszczę

    ale potem ten plan sie załamał

    widziałem jak ćpa na afterze i jak chla i jak klei

    i jak śpi na afterze, skóra aż sie kei

    jak jej gorzki pot tańcza krople na czole

    powietrze nasycone jest ołowiem

    widziałem jak ćpa na afterze i jak chla i jak klei

    i jak śpi na afterze, skóra aż sie kei

    jak jej gorzki pot tańcza krople na czole

    powietrze nasycone jest ołowiem

    poranek nie był lekki

    bo tutaj nikt nie spał

    budzik o 13 nakazuje pić przestać

    słońce o rolety to jedyna refleksja

    obok mnie ona nieobecna, jakbym jej nie znam

    piłem wino patrząc jak tańczyła do poranka

    paliłem grass patrząc jak tańczyła prawie naga

    chciałem dołączyć, mysląc ze dwojga trzeba do tanga

    jednak w jej ramionach tylko estasy i muszynianka

    w innym życiu czeka na nią nowy mini morris

    salony nie ma szans żeby odwiedzili komis

    mówię oni – bo jej tata mysi jak zarobić

    ona jak pozbyć sie wszystkiego , z lustra odbić odbić

    pozbyć uczuć bo liczy sie tylko to co teraz

    ona tak samo jak ja nie chce umierać

    lecz trochę później na afterach, inny chłopiec przy jej koncie gmerał

    widziałem jak ćpa na afterze i jak chla i jak klei

    i jak śpi na afterze, skóra aż sie kei

    jak jej gorzki pot tańcza krople na czole

    powietrze nasycone jest ołowiem

    widziałem jak ćpa na afterze i jak chla i jak klei

    i jak śpi na afterze, skóra aż sie kei

    jak jej gorzki pot tańcza krople na czole

    powietrze nasycone jest ołowiem

Comments are closed.