Polski Hip Hop

Mata – Szmata

Mata – Szmata

Do sprzedaży trafiła właśnie ostatnia, szósta pula wejściówek na premierowy koncert „Młodego Matczaka”. Zamów swój ➡ https://33mata.pl

Booking koncertowy: magda@soldoutagencja.pl
Kontakt dla mediów: media@sbmlabel.pl

Koncepcja kreatywna: Mariusz Stykała
Scenariusz & Reżyseria: : Maciek Mac Adamczak / IG: @macadamczak
Zdjęcia – Aleksy Kubiak IG: @aleksykubiak
II reżyser: Sara Faruque
Studio produkcyjne – DOBRO
Producent wykonawczy – Joanna Woźniak, Ewa Brzózka, Piotr Sójka
Producent – Adrian Jasion @ajassone
Project Manager (SBM) – Kamil Żmuda
Kierownik produkcji – Tomasz Blumental
1AD / kierownik planu: Roksana Gramatyka
Koordynator produkcji: Piotr Kołodziej
Reżyser castingu – Zosia Turkot
Montaż – Krystian Łupiński
Scenografia – Dorota Boruń IG: @dobrakobieta & Nina Utrata IG: utrata.scenografia
Rekwizyty & Budowa Dekoracji: Szymon Klata @szymon_scenograf
asystenci: Wiktoria Świtalska & Michaś Kołodziejski
Kostiumy – Martyna Konieczny @szumowinki & Seba Tokarczyk @sebatokarczyk
Charakteryzacja / SFX: Roksana Pietkiewicz @sfxroksana
SFX (wykonanie modelu): Cezary Kostrzewski
Make up i włosy – Renata Szabarkiewicz

CAST:
Burdel Tata / Pimp – Tomasz Dedek
Klientka 1 – Kester
Klientka 2 – Liuba Ugwu
Klientka 3 – Katia Momlik
Klientka 4 – Kasia Pośpiech
Klientka 5 – Iryna Sylinnyk
Klientka 6 – Anna Tobota
Rzeźniczka 1 – Agata Hofman
Rzeźniczka 2 – Daria Darahan
Boy Hotelowy – Dominik Gądziński
Statyści: Kamed

Focus puller – Donald Sadowski
Operator Kamery – Krystian Stępień
1 AC – Krzysztof Solich
Grip – Jarosław Pawłowski , Maciej Łukowski, Kacper Pawłowski / GRIP 7
Gaffer – Piotr Kosmalski
Oświetlacze: Krzysztof Łabaz, Stanisław Wójcik, Paweł Kasterski
Sprzęt kamerowy – ATM
Zabezpieczenie kaskaderskie: Grzegorz Jurek &
Dyżur – Kuba Kalwasiński & Filip Marczak / Sprzęt: Yellowóz
Catering – Grzegorz Kuran
Agregat – DELTA Hubert Wojciechowski
Transport: Paweł Świątkiewicz, Jerzy Świątkiewicz
Medyk – Grzegorz Prokurat

Offline & Color Grading – VEIN POSTPRODUCTION
Post-producent (VEIN): Krzysztof Dudek
Kolorysta: Piotr Nowicki

Postprodukcja – Platige Image:
Head of Production: Paulina Machalica
Post-Producent (Platige Image)
Wojciech Wesołowski
Kaśka Dubińska
Compo: Pavel Uliashka
Online: Jacek Ostaszewski
DI: Piotr Dutkiewicz, Maciej Żak, Cezary Musiał, Kamil Stec

Projekt napisu „SZMATA”: PWEE3000

Postprodukcja dźwięku: Platige Sound
Realizator: Wojciech Chołaściński

Napisy: Piotr Urbaniak

Title: Szmata
Artist: Mata
Lyrics: Mata
Music: Ilouis
Realizacja wokali: Janusz Walczuk, Kinny Zimmer, DJ Johny, Wróbel
Mix & Master: Seek, DJ Johny
ISRC: PLS282100093

©℗ 2021 SBM Label

Odsłon:3073407 Like: 244286 Dislike: 5748

Materiał Video Od: SBM Label

sb,maffija,sbmaffija,sbm


Źródło materiału by SBM Label
Data Utworzenia: 2021-09-27 14:00:02

Tags

Related Articles

37 Comments

  1. Zawijam ją na chatę, bardzo chętnie się zeszmacę
    Piję sobie wódę, ona pije sobie Sake
    Przez chwilę myślałem, że Mata to matafucker
    Ale nie jest tak wcale, zrobię wszystko, co mi każesz
    No bo nie potrafię żyć inaczej, w inny sposób
    Mój moralny kręgosłup dźwiga bardzo dużo osób
    One siedzą na mnie, mówią, że jest fajnie
    Że wyglądam ładnie, żebym zjadł je, ale po chuj? (Jak lasagne)
    Ja bym tylko chciał śniadanie jakieś zjeść
    Ale póki co jestem surowym mięsem, wokół mnie kucharek sześć
    Zrób ze mną co chcesz, mała zrób mi to, co chcesz (błagam, weź mnie)
    No bo jestem pierdolonym niewolnikiem
    Każesz mi językiem zrobić tak, żebyś odleciała
    Niby jesteśmy u Michała, no i powinienem VIP-em być
    Ale jestem twój i dlatego znów

    [Refren]
    Bij mnie po twarzy, nikt nie zauważy nas
    Odpalam haszysz, ona zarzuca na język kwas
    Wszędzie mam siniaki, chociaż stawki to nie Fight Club
    Mówisz do mnie: "zdejmij majtki", no bo nie lubisz, jak w majtkach jestem
    Codziennie mam sylwester jak Stallone
    One nagrywają sextape, bo mi stanął
    Niebieska tabletka i Panadol
    Tylko niebieska tabletka i Panadol
    Jeden Panadol czy dwa?
    – Pięć!

  2. To nawet nie hh, stary dobrze że jeszcze nie jest psem,tak wyglądają pseudo artyści tych czasów,kasa od rodziców na rozwój, sam do dupy,by doszedł, ale kidy Woow ale hip hop hahahahha

  3. FIND ME 𝐇ERE 👉 https://bit.ly/3mGK9Zp?プライベートr続nき

    ライブ配信の再編ありがとうです!この日のライブ配信は、かならりやばかったですね!1万人を超える人が見ていたもんね(笑)やっぱり人参最高!まさかのカメラ切り忘れでやら1かしたのもドキドキでした!今後は気を付けないとね. .

    !💖🖤❤️#今後は気をライブ配信の再編ありがとうです#この日のライブ配信は#かならりやばかったですね#1万人を超える人が見ていたもん#笑#やっぱり人参最高#まさかのカメラ切り忘れでやら1かしたのもドキドキでした

    #今後は気をライブ配信の再編ありがとうです#この日のライブ配信は#かならりやばかったですね

    #1万人を超える人が見ていたもん#笑#やっぱり人参最高

    #まさかのカメラ切り忘れでやら1かしたのもドキドキでした #垃圾 今後は気をライブ配信の再編ありがとうです!この日のライブ配信は、かならりやばかったですね!1万人を超える人が見ていたもん(笑)やっぱり人参最高!まさかのカメラ切り忘れでやら1かしたのもドキドキでした,. 💖🖤在整個人類歷史上,強者,富人和具有狡猾特質的人捕食部落,氏族,城鎮,城市和鄉村中的弱者,無`'守和貧窮成員。然而,人類的生存意願迫使那sfdsd些被拒絕,被剝奪或摧毀的基本需求的人們找到了一種生活方式,並繼續將其DNA融入不斷發展的人類社會。. 說到食物,不要以為那些被拒絕的人只吃垃圾。相反,他們學會了在被忽視的肉類和蔬菜中尋找營養。他們學會了清潔,切塊,調味和慢燉慢燉的野菜和肉類,在食品„

    #1万人を超える人が見ていたもん#笑#やっぱり人参最高

    #まさかのカメラ切り忘れでやら1かしたのもドキドキでした #垃圾 今後は気をライブ配信の再編ありがとうです!この日のライブ配信は、かならりやばかったですね!1万人を超える人が見ていたもん(笑)やっぱり人参最高!まさかのカメラ切り忘れでやら1かしたのもドキドキでした,. 💖🖤在整個人類歷史上,強者,富人和具有狡猾特質的人捕食部落,氏族,城鎮,城市和鄉村中的弱者,無`'守和貧窮成員。然而,人類的生存意願迫使那sfdsd些被拒絕,被剝奪或摧毀的基本需求的人們找到了一種生活方式,並繼續將其DNA融入不斷發展的人類社會。. 說到食物,不要以為那些被拒絕的人只吃垃圾。相反,他們學會了在被忽視的肉類和蔬菜中尋找營養。他們學會了清潔,切塊,調味和慢燉慢燉的野菜和肉類,在食品„

    #1万人を超える人が見ていたもん#笑#やっぱり人参最高

    #まさかのカメラ切り忘れでやら1かしたのもドキドキでした #垃圾 今後は気をライブ配信の再編ありがとうです!この日のライブ配信は、かならりやばかったですね!1万人を超える人が見ていたもん(笑)やっぱり人参最高!まさかのカメラ切り忘れでやら1かしたのもドキドキでした,. 💖🖤在整個人類歷史上,強者,富人和具有狡猾特質的人捕食部落,氏族,城鎮,城市和鄉村中的弱者,無`'守和貧窮成員。然而,人類的生存意願迫使那sfdsd些被拒絕,被剝奪或摧毀的基本需求的人們找到了一種生活方式,並繼續將其DNA融入不斷發展的人類社會。. 說到食物,不要以為那些被拒絕的人只吃垃圾。相反,他們學會了在被忽視的肉類和蔬菜中尋找營養。他們學會了清潔,切塊,調味和慢燉慢燉的野菜和肉類,在食品„

  4. idź chłopcze na porządne studia, zostań prezesem jakiejś porządnej firmy, zamiast śpiewać a raczej gadać takie gówno, które psuje młodzież. Później nic dziwnego, że dzieciaki słuchające takich darmozjadów już w wieku 11-12 lat zaczynają na podwórku jechać przekleństwami w stronę starszych i młodszych, bo słysząc taką muzyką wiedzą, że można ….. za tego typu muzykę wstydzę się swojego kraju, która psuje młode pokolenie

Back to top button
Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker